24 Ocak 2009 Cumartesi

avrupalılar seks yapmıyor

herkeslerden saklanan bilimsel bir gerçek. trt arşivlerinden buldum ben de. evet: avrupalılar seks yapmıyor. salt sevişiyorlar. elit, kaliteli, üstün vasıflı, üstün ırk beyazlardan iki insanın yaptığı, yapması gerektiği gibi, gayet romantik, gayet sevecen bir şekilde. o kadar medeniler ki herifler, ilkel insanların eğlence aracı olan ve bir tek sok-çıkar'an ibaret bir uğraş, adına "seks" denilen o bayağı meşguliyetle uğraşmaya tenezzül dahi etmiyorlar. haklılar da. geri kalmış toplumların işidir seks, muasır medeniyetler seviyesinde seyreden toplumları değil. araştırttım, elemanlar yapay döllenme yolu ile ürüyorlarmış. sperm bankası olayı yani. kimisi de mitoz bölünme yoluyla çoğalıyor. kuzey almanya'da, sporla üreyeni bile varmış. çilekeş alman halkını tenzih ederim.

3 yorum:

andromeda dedi ki...

çok manasız bi' yazı olmuş, o kadar manasız ki, o kadar yani.. temel içgüdü filan var zira, yemezler..

hem kırmızı noktalı filmler vardı ki, gizli gizli izlerdim ki.. orda şeydi ki.

yaa...

andromeda dedi ki...

çok manasız bi yazı olmuş demek için yorum'a tıkladım, bi' baktım ki önceden de yazan benmişim.. o kadar yani :) gülümsedim ama okurken. yaa..

abrienda dedi ki...

tam karga yazısı.
özlemişim